6.7.22

Breus

L'estiu és un vestit de color blau cel.

***

No fer mal als altres -i ser respectuós és una manera de no ferir- és molt important. El cristianisme, sempre maximalista, ens diu que amb això, ni de bon tros n´hi ha prou, però jo crec que és un gran pas.

***
Fora de les arts, els esports i altres disciplines que requereixen un virtuosisme, és a dir, en la quotidinitat, sempre preferiré les persones resultadistes a les perfeccionistes.

***

Pedro Olalla contraposa l'actual pau idíl·lica de les illes de l'Egeu amb la dificultat de la vida, en aquell mateix indret, en temps pretèrits de guerres i pirateria. La fragilidad de la justicia y de la civilización, diu.
I posa el dit a la nafra, perquè és aquesta fragilitat, que percebo avui en dia potser de forma hipersensible, el que més m'inquieta ara mateix.

***

Els ideogrames de les primeres escriptures, representats en el llibre d'Olalla, em fan pensar en els actuals emoticons. Com si es tanqués un cercle.

***
L'estiu és un petó al coll.

***
El llibre de la P., magnífic. No és que em sorprengui, tot el contrari.

***
Aquests darrers dies tinc la sensació que la meva vida és ishiguriana: the remains of the day.

***
L'estiu és aquella cançó d'Otis Redding: sittin' on the dock of the bay.

***
No crec que l'evolució social, absolutament lligada a l'evolució tecnològica, tingui com a objectiu evitar el pensament, però la realitat és que l'està desterrant de la nostra vida.

***
Potser aniré al concert de Loquillo al festival de Pedralbes. Tot i que l'encaix -Loquillo i Pedralbes- em resulta difícil.

***
El millor que podria escriure emergeix de nit, entre somni i vigília, com un monòleg semiconscient impossible d'enregistrar.
Potser m'estic tornant freudià.

***
L'estiu és un amor platònic.